torsdag den 21. april 2011

Nystrøget vand på 40 meteren ud for Møns klint.

Kom lidt sent i vandet på grund af en afspærret ,otorvej. Det så desværre ud som on at en småbåd med trækdyr var impliceret og udbrændt. Krydser fkngre for at de klarede den.

Enhver ledig cm2 var fyldt op med trailere i Klintholm til morgen.

Vi er vel oppe på dobbelt mængde af selv de mest velbesøgte SSK arrangementer

Venter til lige over middag tilø at nappe laksene


Hjemme igen - En flot dag på vandet men desværre ikke nogen laks. Skulle bare gøre som jeg siger. Talte med 2 gutter fra fyn i morges som var kørt til Møn på en endagstur. Viste dem hvor de skulle sejle hen på 40 meteren. Det gjorde de så og nappede 4 stk :-) De var rigtig glade.


Stor Stor ros til Klintholm havn og havnefogeden for indstilling, hjælpsomhed og positivisme.

1 kommentar:

  1. Ser sQ herligt ud! jeg savner sQ at få vand under boven. Jeg har lige fået en herlig datter for 7 dage siden, så der går nok lige en uges tid endnu før end jeg kommer på vandet. Håber at lakseeventyret venter på dig lige om hjørnet. Og evt. til mig selv, hvis jeg når det inden lukketid! ;o)
    Ronnie

    SvarSlet